Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

vrijdag 17 februari 2012

Inspiratie(loos)

Dat is echt erg...totaal geen inspiratie.Niet weten wat je nog kan gaan knutselen/frutselen.
Kleine goedkope dingetjes.
De zin is er wel....maar een idee?
Nope, niks, riente, nichts (jaja, ik spreek mijn talen).
Ik zit niet stil hoor.
Ik ben bezig om oude videobanden te digitaliseren.
En dan branden op dvd's.
Goed he...lijkt heel technisch, maar verdulleme...het werkt.
Kost veel tijd, dat wel, en nog meer geduld.
Maar niks voor een blog dus.

Toen dacht ik:"Loop je externe harde schijf eens na en kijk wat je allemaal gemaakt hebt".
Zo he...dat was zoeken.
Maar kheb wat gevonden en wie weet borrelen er bij anderen (en bij mij) weer wat ideetjes op.

(Klik op de foto's om ze te vergroten)

Een gewone klerenhanger, kant eromheen geplakt en wat dingetjes eraan gehangen

Doosjes van de Xenos.
Keukerolpapiervel, 2 of 3 laags, in de koffie (mag ook thee) gedoopt, uitwringen (pas op, heet),laten drogen,uitelkaar gepulkt,dat worden hele dunne velletjes, dat op het doosje geplakt met behangnadenlijm van Prefax, gewoon bij de bouwmarkt te krijgen(goedkoop en je doet er lang mee).Dat het er wat kreukelig uitziet was ook de bedoeling.Stukje kant erlangs (ook in de koffie gedoopt) en wat frutseltjes.


Van 2 in elkaar gerolde wc rolletjes gemaakt.
Boven en onder een rond kartonnetje geplakt.
Dan opgemaakt met frutseltjes.

2 opmerkingen:

  1. Красиви и романтични творения, харесват ми.
    Поздрави и приятен уикенд.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meid de inspiratie komt vanzelf wel weer.Maar je verveeld je in elk geval niet
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen