Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 19 februari 2012

21 jaar geleden !!!! (Old movie)(made by me)

21 jaar geleden maakte ik met een (grote) videocamera dit filmpje.
Terwijl ik aan het lummelen was op een luchtbed, Hans toekeek, zat één van onze siamezen op het dak .
Te schreeuwen.
En geloof me....siamezen kunnen schreeuwen hoor.
Nu was ze zelf op het dak gekomen en zou er zelf ook wel weer af kunnen komen.
Maar wat is er makkelijker als de baas (21 jaar jonger dan nu dus !!!!) op het dak klimt, zeer geduldig blijft praten en smeken en lokken,je oppakt, je geruststelt, en je voorzichtig, met gevaar voor eigen leven, naar een dakraam brengt....das toch ideaal?
Nou dan.Moet ik ook niet gaan mauwen.Toch?

Het was onze Lara.
Dit filmpje heb ik dus gedigitaliseerd.
Klinkt heel makkelijk, is het eigenlijk ook.
Maar het kost wat tijd,behoorlijk veel tijd...paar uur dus.
Maar dan heb je ook wat.







PS En ik was dus ook zoveel jonger...tssss...44 jaar en inmiddels niet meer maatje 34...pffff,maar ik klaag niet, heb nog maar 36/38.Wat heerlijk dat we de filmpjes en foto's hebben.Dat is zo genieten.

3 opmerkingen:

  1. Brrr ik zou het begeven hebben als mijn man op dat dak had gezeten.Stoer hoor ,ja je moet wat voor je kat overhebben.Leuk dat je die filmpjes nog hebt
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi filmpje Agnes.
    Die man van u een echte redder in nood zeg.
    Amai dat zou die van mij niet durven hoor.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een heerlijk filmpje, vooral toen je man doodkalm even zat te zwaaien vanaf het dak.
    Ja dat is even nostalgisch genieten zo´n filmpje.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen