Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 11 december 2011

"Time of the year"

En ja hoor...ik ga ook eventjes over in het Engels.
Het bekt natuurlijk lekker, dat dan weer wel.
Voor de rest houd ik het bij onze moedertaal, gewoon Nederlands dus.
Ok ok, misschien ben ik dan ouderwets...heel goed mogelijk als je je eerste AOW binnen hebt.
Tis toch een mijlpaal,die AOW.
En die mijlpaal gaat met wat makke,maar we klagen er niet over.
Heeft geen zin en er zijn ergere dingen dan een pijnlijke rug,wat moeilijker bukken,wat trager zijn (geen uren meer wandelen, maar het een half uurtje vol kunnen houden) enzovoorts.
We lachen om alles wat we nog wel kunnen en dat valt best wel mee.
Maar goed....daar ging het niet over.
De tijd van het jaar dus.
Alles is wat kleiner en minder geworden en goed handelbaar voor deze 2 senioren.
En verdulleme...tis nog leuk ook.
Een kleine sfeerimpressie dan en om de foto's duidelijker te kunnen zien...even 2 maal klikken:

Mazàl in de vensterbank bij 1 van de 2 kleine kerstboompjes

Het tuinhuisje moest er toch ook weer aan geloven.Helaas kon ik nog steeds niet mooie foto's maken als het donker is...dat is dan weer jammer van dat nieuwe dure digiding.Het moet kunnen, maar sja...zoek dat maar eens uit.


De guirlande naar de keuken met prachtige glazen ballen met lichtjes erin



En al ben je 65 jaar of ouder of jonger....kerstmannen blijven leuk



Alles is ingesteld op de katten zodat er niks kan omvallen of breken...zelfs voor onze exkaterkerel Chanou



En dan "blader"je eens door je digiding en ineens kan je wel redelijke foto's in het donker nemen.
Jammer genoeg kan ik het niet meer terugvinden op dit moment...maar dat komt vast wel weer.



1 opmerking:

  1. Zo dus de eerste AOW is binnen haha.Wat ziet je huis er gezellig uit .Volgens mij zit Mázal te bedenken of ze dat boompje en mep zal geven ,Chanou zit er zo statig bij .Gezellig zo de kleine boompjes op je venster en ik bedenk opeens dat ik er ook nog twee heb.Helaas kunnen ze niet op mijn venster,te smal.Ja het is wel aanpassen met de katten .Vorig jaar heeft Mik de boom met rust gelaten in elk geval .Nu nog afwachten of ik nog een versier aanval krijg voor de kerst ,anders houd ik het maar rustig.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen