Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 12 december 2011

Soms....

....krijg je alles tegelijk en dat op 1 dag.
Maar ik mag niet klagen en dat ga ik ook niet doen.
Even opsommen wat er op deze heugelijke dag gaat gebeuren:

Ik blijk ineens een nikkel allergie te hebben ontwikkeld.
Een nikkelbrilallergie.
En dat kriebelt en jeukt en het wordt rood en ziet er dus niet uit.
Wat te doen?
Nieuwe bril kopen.
Ja ja...
Ok, we zijn uitstekend verzekerd en ik krijg per jaar € 300 terug van de verzekering als ik een nieuwe bril aanschaf.
Maarrrrrrr......de allergienikkelbril die ik nu heb is pas van afgelopen mei en een allergie kan zomaar ineens optreden.
Dus ik moet eigenlijk wachten tot januari, wil de verzekering mijn dure bril gaat vergoeden.
Ik hoop dat ik het tot die tijd redt.

En nu zit er een kies helemaal los.
Die moet eruit.
Vanmiddag al.
En dan ga ik happen....voor een frame.

En dan heb ik nog een kies waarvan de vulling bijna zwart is.
Dus die vulling moet er ook uit en komt er een "witte" vulling in.
Alles uiteraard met verdoving.

Nou, dat is op zich allemaal niet zo erg zij het.....dat ik doodsbang ben voor de tandarts en ik kan die angst maar niet in bedwang houden.

Dus afgelopen nacht vreselijk slecht geslapen.
Slaappil ingenomen....vergeet het maar...nachtmerries, niet te geloven.

Nu ga ik even mezelf goed toespreken:
"Agnes, je bent topfit verzekerd, dus voor de centjes hoef je niet bang te zijn.Daarbij...denk er aan dat het vanavond het ergste voorbij zal zijn.Kijk om je heen en zie... wat een lieve man, wat een stel heerlijke katten, wat hebben we het weer gezellig gemaakt,wat een huis".

Ok ok...normaal zet ik deze dingen niet op mijn blog.
Het zat me hoog en dat zal nog een paar uurtjes duren.

Zo, nu nog een keer al die beren op de weg wegjagen en als me dat lukt...tataaaaa...brrrrr.
Want ik vind beren ook nog eens eng.

1 opmerking:

  1. Oh wat vervelend een allergie, maar vriendin had ook vanuit het niets een allergie over haar hele lichaam.

    Ik ben ook niet happy met de tandarts hoor!
    Veel sterkte!Gaat helemaal goed komen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen