Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

vrijdag 4 november 2011

Hartkrans

Ik zag hem bij Haar,maar ik dacht:"Die kan ik toch ook wel zelf maken (lees= goedkoper)? "
Om eerlijk te zijn...de hartjes heb ik gekocht bij de Praxis, we hadden nog tegoedbonnen en die moesten op .Ik ging dus voor de hele makkelijk weg...want hartjes kan ik ook zelf wel maken.
Maar wel zelf aan elkaar genaaid, echt waar.
Met de hand...ook dat nog.
Alleen bij het ophangen ging het mis.
Nou ja...ik moet het bovenste hartje op een haakje of spijkertje laten rusten.
Als ik er een lusje aanmaak, hangt alles voorover.
Misschien toch 2 hartje teveel er aan gemaakt?
Maar tis wel leuk.
Nu nog een plaatsje vinden...hebbikweer.
Komt goed.


11 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je....waarom moeilijk doen als het makkelijk kan! Super leuk geworden! Je vindt vast wel een plaatsje!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je hartjeskrans mooi, op die manier heb je toch weer een originele krans.En af en toe makkelijk mag toch ook wel eens hoor.
    Ik ga me gelijk weer aanmelden als volger, las dat je ze allemaal kwijt bent...
    Nou je hebt me weer terug hoor.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat je je volgers kwijt bent??? Ik krijg je posten toch in de update te zien. Ik zal me nogmaals aanmelden bij je! Wil je misschien ook mijn volger worden? Geen verplichting hoor!
    Groetjes weer van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch beeldschoon!

    Mooi gemaakt hoor en wat een lieve stofjes.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke krans hoor, zo gezellig!
    Nog een fijn weekend!
    Lejanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee zo'n hartenkrans!!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke blog zeg... en mooie fotos. Ik zal dat van die hartjes onthouden. Gaaf idee.
    Ik ga je maar volgen. Dat is het beste, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kan me nu niet aanmelden. helaas. later nog eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. plekje zoeken....gewoon een muur erbij dwars door de kamer...plek aan twee kanten:-) leuk je krans toppie!

    BeantwoordenVerwijderen