Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 26 oktober 2011

Moeite met bloggen

Zodra ik mijn Frutselblog op wil, blijft het maar laden en laden en kom ik geen steek verder.
Via de laptop van manlief....prima.
Ik weer snel terug naar mijn laptop...niks.

Mijn kattenblog laadt razendsnel.

Vreemd, dat bloggedoe.

Ik ga nu zoeken of ik ergens anders een blog kan maken, want dit irriteert me vreselijk en ik erger me er aan.

Of ik ga "even" mijn laptop formatteren.
Ooit wel eens geformatteerd?Das een fluitje van een paar uur...maar dan...al die updates binnenhalen...uuuuuuren ben ik daar mee bezig.
En denk je dat je klaar bent....hoppa...er staan nog 73 updates te wachten.

De keuze is aan mij.

Ik denk er nog even over na.

PS
Nagedacht en alles geëxporteerd naar mijn harde schijf en opnieuw geïmporteerd.
Nog steeds ben ik dus alle volgers kwijt, maar de naam van mijn blog blijft bestaan en dan maar weer gewoon doorblokkenbloggen.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,

    Gelukkig je bent nog in de lucht. Je hebt ook een nieuwe achtergrond zie ik, kan het daar aan liggen?

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnes
    Je blog is veranderd zie ik wel ,ook weer opnieuw aangemeld als volger .Eerst kreeg ik zelfs het bericht dat je blog niet meer bestond.Maar je bent er weer gelukkig.Wat een toestanden.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi agnes ik kreeg eerst ook bericht dat je blog niet bestond!
    Ben je een nieuwe blog begonnen?
    groet6jes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen