Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

dinsdag 27 september 2011

Het 30x optische zoom fototoestel

Omdat ik gisteravond en de avond daarvoor en de avond daarvoor, eigenlijk al een tijd, zelden op diverse sites kan komen(geen idee hoe dat komt...teveel digiverkeer misschien?) ,antwoord ik nu even op de vragen welk nieuw digiding ik heb gekocht.
Het is de Olympus SP-800UZ,google er maar eens op , de reviews zijn goed.
Geen spiegelreflex camera, maar je zou het haast zeggen.
De handleiding kan je in het Nederlands downloaden van internet, 73 pagina's.
Maar het zit ook IN het toestel zelf.
Ik heb zoveel uitgeprobeerd en het makkelijkst is toch...gewoon op Automatisch zetten.
Je kan filmen mét geluid,maar dan kan je niet inzoomen.
Dus geluid uitgezet en dan inzoomen maar.
Op Youtube staan veel filmpjes gemaakt met de camera.
Je kan de foto's bewerken mét de camera.
Sepia maken, tekening maken, zwartwit.
Wij hebben er € 299 voor betaald.
Zoekend op internet...pfff....zal je altijd zien....kan het goedkoper.
Maar ach...ik heb hem in een vertrouwde zaak gekocht en mocht er iets mee zijn, kan ik daar zo naar terug.
En dit is hem dan(ik heb hem in het zwart).....tromgeroffel....


Weinig knopjes, een uitgebreid Menu en de Setup is makkelijk,groot display, alles in het Nederlands.



Oh ja, wij wonen aan de rand van Lelystad aan het Bovenwater, een zeilplas.
Ik heb altijd een zeilboot voor de deur gehad, zo luxe.
Als je de zeilplas oversteekt, kom je bij de Oostvaardersplassen.
En het is 5 minuten lopen naar het Markermeer, 5 minuten met de auto naar Bataviastad.
Heerlijk wonen en een paradijs voor de katten en ons.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Agnes,
    Wat een geweldige koop,meid. Het is ook zòn leuke bezigheid...foto`s maken.
    De foto`s van je vorige post zijn erg mooi gelukt,en je herfstkrans is ook heel erg mooi!!!!

    lieve groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je informatie over camera, ben ook op zoek naar een nieuwe camera en alle tips zijn welkom.

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen