Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 19 september 2011

Getagd



Ja, ik ook dus.
Wat heb ik lopen piekeren: "Zal ik? " "Zal ik toch maar niet?"
En de afgelopen week was al zo moeilijk, zo zwaar, zo verdrietig.
En het is nog niet voorbij.

Thuis loopt alles op rolletjes hoor, gelukkig wel.
Afkloppen...man gezond, katten gezond, ik ga vooruit en ben verder gezond.

Ik heb besloten, om er toch maar niet aan mee te doen.
Mijn hoofd staat er niet na, ik kan gewoon niet blijmoedig 10 dingen opschrijven, mee delen.

Dus deze laat ik aan me voorbij gaan, hoe lief bedoeld ook.
Sorry.

7 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je als je er geen fut voor hebt, dan heb je er geen fut voor!
    Het is ook geen verplichting!
    Geniet van je avond en toi toi toi
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon voor jezelf kiezen is goed ,geen dingen doen waar je hoofd niet naar staat.Sterkte en liefs van mij,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit iets doen als je er geen zin of fut voor hebt. Andere dingen zijn belangrijker hoor. Het is ook niet verplicht he, dus je hoeft je niet schuldig te voelen.

    Sterkte ....

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aggie, mijn tag was ook niet zo blijmoedig maar ik vond het wel leuk om te doen en daar draait het toch allemaal om!
    Ik vind je pompoenetjes van je vorige post supermooi gelukt hoor, je zegt wel dat je niet goed bent met naald en draad maar het ziet er heel mooi uit!
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt gelijk hoor! je moet alleen de dingen doen waar je je goed bij voelt! Sterkte!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien doe je het gewoon een andere keer eens,of helemaal nooit...alleen doen waar je je zelf lekker bij voelt, verder sterkte met de moeilijke dingen.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen