Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zaterdag 3 september 2011

Bonbons van klei

Toch maar een keer proberen....beetje kleien en kliederen.
Dat kleien ging wel.
Maar toen moest het drogen en dat duurde en duurde.
Een verfje erover....wat een gepriegel, eigenlijk niks voor mij.
En weer drogen...dat ook duurde en duurde.
Kleine etagiere gehaald, alles komt van de Action vandaan...et voilà.
Voor de eerste keer weer met klei (sinds mijn jeugd, heel lang geleden...mwah






6 opmerkingen:

  1. Na al het wachten en harde werken, heb je toch was moois gefabriceerd.

    Het ziet er prachtig uit!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze zien er heel lekker uit ... hmmmm. Deze zijn in elk geval goed voor de lijn haha. Wat een mooie roosjes heb je er op gemaakt, weer van keukenrollen??

    Fijn weekend verder ..

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die heb je prachtig gemaakt!
    Wat een idee en wat zien ze er echt uit!
    Mooi als je die zo kunt maken hoor!
    Weer een super idee voor anderen!
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey lieverd,


    tis dat ik weet dat ze van klei zijn...want anders..had ik waarschijnlijk morgen een kunstgebit!
    En daar heb ik nog geen zin in. Ze zien er wel uit om in te bijten...Mmmmmmjammie!

    Leuk dat je het laat zien..misschien maak ik ze ook eens.

    lieve groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gedaan!
    vervelend dat het zo lang duurt voor ze hard zijn he?
    Dan moet je zo lang wachten voor het leukste werkje:de decoratie!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen