Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

donderdag 4 augustus 2011

Tweede poging...second attempt

Lekker in de tuin bezig geweest om een "pikant" vaasje te maken dat ik zag bij
Zomaakjehet

Gisteren snel naar de Kringloop geweest en ze hadden 1 bloembolvaasje voor € 0,25.
Kijk...daar kon ik geen buil aan vallen.

En vandaag in het zonnetje een sexy?? "hoenoemjedat" gemaakt.
Ziet er toch wel lief uit...vind ik.

Today in the garden in the sun i made this from a vase.
I donot know how to name it(sexy?), but it looks fine to me.

Voorkant
The front


Achterkant
The back


Eerder maakte ik deze van een plastic afwasflesje (rechts), om het uit te proberen.

Earlier i made this of a plastic bottle, just to try it (right)

4 opmerkingen:

  1. You never go empty of ideas. Fantastic. You certenly make me creative.I have made a pincushion in a wineglass. Much prettier to have close by than a organge foam covered plastic box. :)
    Thank you for keeping the har in your sidebar. We nned comfort and good thoughts. Life is hard and sad in Norway now.It is slowly turning better.

    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden hoor!!
    Ik heb pas ook al zo,n vaasje meegenomen,maar ben er nog niet aan toe gekomen.
    Ja,wat een geluk had ik met die gehaakte kleedjes he?
    Ben er ook erg blij mee!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaa...die is al een stuk beter! Mooi met het blauw! Leuk om te doen hè?
    Dit weekend laat ik de tissuebankjes zien..dus ga maar vast stofjes verzamelen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee is dit zeg!!!
    Ik vind hem echt helemaal super, ga ik zeker onthouden als ut mag....:-)
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen