Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

maandag 8 augustus 2011

Tissuepincushionsofa?

Zo....daar ben ik dus het HELE weekend mee bezig geweest.
Tot zondagavond half elf....onrustige nacht dus gehad.
Naald en draad en spelden?Niks voor mij.
Maar allemensen...het zag er zo leuk uit bij
Loesjemaaktvanniettotiets

Ik begon al met een stofje.
Heb ik iets in huis?En wat dan?Welke kleur(en)?
Eerst maar een doos tissues kopen, dat kon ik nog wel.Makkie dus.

Zoeken zoeken zoeken...ok, een "oude" pantalon, terwijl ik een spijkerbroekenmens ben.
En dat op mijn leeftijd...tismewat.
Eigenlijk was spijkerstof ook wel leuk.
Achteraf.
Dus dan maar die pantalon (was me toch te groot)...dan ga ik het daar maar mee proberen.
Geknipt, spelden, passen, meten, draad rijgen, alles uithalen, opnieuw knippen...ik heb er echt geen sjoege van.
En plakken doe ik met gewone lijm hoor, zo'n prittstift van de Action.
En de rest zet ik wel met hele kleine steekjes aan elkaar.
En ik was er nu eenmaal aan begonnen en moest en zou er iets van maken.Punt.
Met dit resultaat:


Dat speldenkussentje had ik al eerder gemaakt...even voor de foto erbij gezet.



En kijk nou alsjeblieft even niet bij
Loesjemaaktvannietstotiets

....want wat zij allemaal maakt....pfffff.....zó móóí !!






6 opmerkingen:

  1. Nou ja ... en wat is hier mis mee dsn. Hij is hartstikke mooi geworden. Kan me voorstellen dat het een geklooi is haha, het is niets voor mij. Ik ben geen ster met naald en draad .. dus hier begin ik niet aan haha. Knippen, plakken e.d. is meer mijn ding.
    Maar mijn complimenten hoor .. het is een pronkstuk.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lief vrouwtje....bloos bloos...wat je zegt.

    Waar was nou die slapeloosheid voor nodig! Moet je zien hoe handig en SNEL je bent! Ik moet zo lachen om je verhaal over die broek(had ik maar broeken die te groot zijn) ik heb er wel die te klein zijn...hihi.
    Ik vind het knap en super gemaakt,Agnes. Was het nog een beetje te snappen...zeg jij het aub bij onduidelijkheden tegen me..ook foutjes e.d.?

    Een lach en een traan bij je verhaal over de spreuk van die benen. Je zal hem wel erg missen...Gelukkig kan je het wel met een knipoog bekijken.

    fijne dag en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dit had ik toch helemaal gemist zeg maar ik zag net op het mooie blog van Loesje een linkje hiernaartoe, dus spurt...........
    Wat is je bankje leuk geworden, niet handig zeg je dan, dat beloofd want ik vind hem keigaaf!
    Leuk bedacht met die stof zeg ;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vindt je bankje hartstikke leuk geworden hoor . Vond het ook een leuk idee en ben er ook aan begonnen . Maar ik ga hem weggeven voor mijn werk tenminste als hij goed lukt.
    Ik ga nu ook nog even verder bij je kijken.

    Groetjes en een fijn weekend

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zij kan wel het een en het ander hé. Morgen ga ik langs bij Sonja Sezoentje zij gaat mij helpen om het bankje te maken.
    Het jouwe is heel mooi geworden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Agnes,

    Ik zag je bankje net staan bij Loesje.
    Je kunt er trots op zijn, hij is geweldig geworden.
    En helemaal als je niet zo van de stofjes en naald en draad bent.

    Groet, Yvonne
    www.byvonnethuis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen