Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 17 augustus 2011

Een bad(je)

Het stond een paar weken geleden bij de Action.
Klein, lief....maar wat moet je ermee?
"Ach, je weet maar nooit en voor het geld moet je het niet laten", dacht ik.
Dus hoppa....maar weer gekocht en in de kast gezet.
Geen idee verder, geen "inspiratie"dus.

Uiteindelijk beplakt met (daar is ze weer) keukenpapier dat gedoopt was in koffie en gedroogd.
Toen een plaatje van internet gehaald en dat erop geplakt.
Wat parelpendruppeltjes op de rand.
Beetje parelmoer verf erover (geen idee waarom en nu lijkt het op de foto alsof het in plastic is verpakt) en nu staat het in de badkamer, met zeepjes erin.





4 opmerkingen:

  1. LOL waar zouden we zijn zonder de A.ction :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak jij toch leuke dingen! Ik word er helemaal door geinspireerd om zelf aan de slag te gaan!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet echt eens met jou mee naar die Action...jij ziet altijd veel leukere dingen als ik hoor!!
    Misschien zoek ik niet goed genoeg...te gehaast door die winkel!!

    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Agnes,

    Dat badje is enig!!

    Leuk om op de badkamer neer te zetten met wat spulletjes erin!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen