Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

donderdag 25 augustus 2011

Chocoladetaartjes

Ik ben er gek op, maar eet ze weinig.Beetje op mijn lijn letten.
Wat doe je dan?
Nou....zelf maken.
En ze blijven goed, ze zullen nooit bederven.
Voorlopig houd ik het er bij deze 2...eerst een zieke kat in de gaten houden.

In plaats van schuimrubber,zoals Loesje het voorschreef, heb ik oases (heet dat zo?Dat groene insteekspul voor bloemen) gebruikt.

Bovenop heb ik 2 stukjes karton gebruikt,zo groot als het oases.
Hoekjes wat rond gemaakt, zodat het niet door het kant kon steken.


Het bovenste stukje karton omwikkelde ik met een lapje voeringstof en plakte dat onder het karton vast.
Dan een zelfde stukje karton ertegenaan(onderaan) geplakt en dat op het stukje oases gedaan.
Er omheen heb ik een stukje voeringstof gedaan en dat prikte ik eerst vast met kopspeldjes.

Dan een drupje secondelijm erop en verdikke...het bleef zitten.

Kantje eromheen,even met een kopspeldje op zijn plaats gehouden...ook een drupje secondelijm erop...bleef ook zitten.

Het zijn lichtgewichttaartjes,maar ach...ze staan achter glas en uit de wind.


Weer een geweldig idee van Loesje



En samen in de vitrinekast

10 opmerkingen:

  1. Prachtig weer....ziet er lekker uit!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er niet alleen lekker maar ook mooi uit.

    Prachtig gemaakt hoor!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi hoor, ik ga het dinsdag proberen bij Sezoentje-Sonja. We gaan het samen doen. Ik moet eerst nog wat spullen bij elkaar halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk geworden!!
    Ik heb vandaag een hele zoektocht naar een stuk schuimrubber gehad,en ik heb het nog niet!
    Kom ik eerst op de markt ,blijkt die man er al 2 jaar niet meer te staan.
    toen van het kastje naar de muur gestuurd,nergens!!
    Nu heb ik nog een adresje waar ik morgen heen ga,hopelijk hebben ze het daar,ik wil ze ook zo graag maken.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammie je chocoladetaartjes zien er prachtig echt uit!
    Wat leuk dat je er weer een eigen draai aan geeft!
    Ze staan heel mooi in je vitrinekastje!
    Hoe maak jij je foto's toch altijd zo mooi "dromerig"? erg romantisch!
    Ik heb de 100 nieuwste producten bij de A...gevonden dank je voor de tip!
    Fijne vrijdag,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden, ik vind je kastje toch altijd zo mooi! Volgens mij staat dat gewoon vol leuke spulletjes :)
    Ik ben zelf nog aan het bakken ;)Wel een heel leuk werkje hè, hier komt geen echte taart meer in huis :)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meis...wat een heerlijkheid...en een mooie combi zo bij je flesje..heel leuk gedecoreerd,en toch gelukt met het oase..creatief bedacht. Ik neem ff een fotootje van je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo

    Dat ziet er allemaal heel mooi en lekker uit!

    vind je blog ook best leuk...

    Word alvast je volger.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi die Agnes,
    Via Maia kom ik bij jou terecht.
    Ik las dat je van fotograferen houdt en van katten.
    Nou, dat is bij mij ook zo. Ik ben toe aan een nieuwe camera en misschien kan je mij wat aanbevelen? Wij hebben twee katten en ik zal daar eens een foto van op mijn blog zetten. Jasmijn laat zich niet kammen en moet altijd onder narcose geschoren worden. Later weleens wat meer, want dan kan ik zo een A4tje vol maken.
    Je cakejes zien er zo gezellig uit en inderdaad beter voor de lijn. Daar moet ik ook op letten. Een zieke kat? Is het alweer oké met haar of hem?
    Ik wilde volger worden, maar kan je volgers niet zien. Misschien later.
    Gezellig weekend en ik kom nog weleens langs bloggen.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is gelukt Agnes! Nu zag ik ze wel.
    Doeg Lida

    BeantwoordenVerwijderen