Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

dinsdag 21 juni 2011

"Balletschoentjes"...."Balletshoes"

Ik zag ze op diverse blogs, maar dan wel echte oude.
Sja...die had ik niet.
Piekeren, denken, wat te doen?
Vanmiddag even naar de Action geweest en daar zag ik kinderschoentjes.Met glitters.
Maar toen had ik het al in mijn hoofd.
Gewoon geverfd...weg glitters.
Teensokjes (ook van de Action)(prachtig kant en heel goedkoop) eroverheen...nou, ik heb ze.
Met veel fantasie...balletschoentjes!



4 opmerkingen:

  1. Wow die zijn toch super mooi geworden, het idee van dat klompje maar dan ballet schoentjes helemaal mooi Agnes!
    Fijne week nog,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk en wat ben je creatief om elke keer weer zulke leuke dingen te bedenken.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Agnes,

    Deze had ik idd nog niet gezien!! Hardstikke leuk gedaan, meid!!

    Heel erg mooi!

    Zei ik het niet..........je eigen idee volgen!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen