Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zaterdag 18 juni 2011

Boerenraampje....little farmwindow

Dat raampje heb ik al jaren en jaren.
Het was ooit van de boerderij van mijn zus.
Heel vaak heb ik het veranderd, totdat ik op een blog weer een nieuw idee zag

This little window i have it for years and years.
It belonged to my sisters farm.
I changed it a lot of times, until i saw a new idea on this blog

Rusty Rooster Vintage

Dus ben ik ook maar aan de gang gegaan

Zo was het een paar jaar geleden
This is how it was a few years ago

Daarna...
After some years...

En nu...
And now...






Ik was er eigenlijk nog niet helemaal tevreden over.....dus nog heel even aan de gang gegaan.Nu vind ik het genoeg en lief.

I wasnot really happy with it.So i added some things and now it is enough and sweet for me.




4 opmerkingen:

  1. Wauw ik vond het al heel erg mooi maar nu heb je het nog mooier gemaakt met die bloemenkaartjes, kant en mooie knopjes!
    Echt een heel mooi sieraad aan de muur!
    Geniet van het weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt een heerlijk raam met wisselend uitzicht, supergoed!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are wonderful!!

    blessings
    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je lieve reacties agnes!
    Wat heb je er een gaaf raam van gemaakt!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen