Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

vrijdag 11 maart 2011

Lepelei of eilepel?

Van een lepel een ei maken?
Het viel niet mee.
Een lepel breken...dat is te doen.
En iets uitprinten wordt voor me gedaan.
Maar dan.....iets in die lepel plakken...dat viel tegen.
Het is mijn eerste probeersel.
Van een lepelei.
Met koffiefilter roosjes.
Dat kwam ik tegen op het blog van Barbara Jean,maar zij maakte de roosjes van theezakjes
Treasures from the Heart

Spoon or egg or egg or spoon?Or both.
I gave it a try.

Ik zag het op deze blog:

Deze is ook leuk










Fles met koffiefilterroosjes




En hier de flessen samen

4 opmerkingen:

  1. lovely.
    Have a super weekend.

    blessings
    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt weer Agnes, mooie plaatjes zo. Je achtergrond is ook heel mooi. vind het jammer dat mijn achtergrond niet zo mooi word. Jij heb een mooie rechter en linker kant, bij mij heb ik het dan een keer of 4 op de pagina staan.

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Agnes!Ach ik moest zo iemand als u als buurvrouw hebben,god wat zouden we knutselen.
    Nog een leuk weekend
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Agnes, I was looking at your post again, and just now realized it is the tea bag rose idea on your spoon!
    Great job,and so glad you are using my tutorials, (and linking to my site.) thank you

    blessings
    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen