Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

woensdag 9 maart 2011

"Oude " brieven....."Old" letters...gewoon leuk...just for fun

Ik zag ze op diverse blogs en vond ze zo leuk.
Gewoon wat plaatjes downloaden, in dit geval Vintage postcards.
Gratis plaatjes en postcards
Dat is al gratis.
Dan uitprinten en met een net gebruikt theezakje of een koffiepad ze wat "ouder"maken.
Daarna heb ik ze geplakt op pakpapier en uitgeknipt.
Een beetje in elkaar gefrommeld en een randje eraf gescheurd....het moet wel een beetje echt lijken.
Gestapeld, lintje erom en een brilletje eraan gehangen ...deze brilletjes zag ik op Barbara Jeans Blog
Barbara Jeans Glasses
Dan een plaatsje zoeken...
Dat laatste is vaak het moeilijkst.










2 opmerkingen:

  1. Love it!! And with the glasses!
    You've really got that technique down well. =)

    thanks for link. I hope so many others will try it.

    blessings
    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die oude kaarten!
    Dank u voor dat met ons te delen,ik ga er zeker gebruik van maken.
    Nog een leuke zonnige dag
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen