Volgers

Via Pinterest kom je op vele andere blogs

Follow Me on Pinterest

zondag 30 januari 2011

Even geen inspiratie....dus dan maar wat oude foto's

Ooit gemaakt door mijn man, een klompenrek.
Ik verzamelde gebruikte klompen en hoe....als ik iemand op oude klompen zag lopen , vroeg ik gewoon of ik ze mocht hebben.
En zo kreeg ik een mooie verzameling.
Door de jaren heen, in weer en wind in de tuin, moest ik alles op een gegeven moment weg doen...het was echt helemaal verrot.
Maar gelukkig hebben we de foto's nog.



Jaren geleden kreeg ik van en collega een hele oude tandem .Met houten handvatten!
Ik kon er uiteraard niet op fietsen, de banden waren lek en de trappers waren kapot.
Maar dan is er altijd een plekje in de tuin.
Bloemen eraan en erop,elke zomer anders....zo heeft deze tandem heel wat jaartjes gestaan.
Totdat iemand hem zag en vroeg of hij naar een fietsenmuseum mocht.
Tuurlijk....
En weer....gelukkig hebben we de foto's nog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten